rejestracja

Finansowanie

Projekty

Fundamenty

Stropy

Ściany

Przegrody

Dachy

Okna

Drzwi

Podłogi

Schody

Izolacje

Instalacje

Wyposażenie

Bramy

Ogrodzenia

Tarasy

Ogrody


3, 2, 1… wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI

image

Razem z Shop Doctorem zmieniamy doświadczenia zakupowe klientów. Ruszył projekt Salonowe Rewolucje, prezentujący nowe podejście do projektowania przestrzeni ekspozycyjnej. Nowatorska inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.



W środę, 25 września w Łomiankach odbyła się konferencja prasowa, która zainicjowała autorski projekt Salonowe Rewolucje. Jego celem jest zmiana doświadczeń zakupowych klientów i stworzenie salonów sprzedaży XXI wieku: miejsc, które odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta, prezentują komplementarną ofertę i oferują profesjonalne doradztwo.W projekcie Salonowe Rewolucje wzięło udział 30 salonów z całej Polski. W ośmiu z nich zrealizowano odcinki mini serii wideo dedykowanej projektowi. Shop Doctor dr Marek Borowiński, ambasador projektu, udał się z wizytą do Łodzi, Bochni, Piasek k. Pszczyny, Wielunia, Tarnowa, Chełma, Turka i Straszyna, aby poddać diagnozie przestrzeń sprzedażową i doradzić, jak w prosty sposób przeprojektować ją, żeby była atrakcyjna i zachęcała do zakupu.- Bilans akcji Salonowe Rewolucje to przejechane 17.000 km, rok pracy sztabu ludzi, w tym ekspertów od merchandisingu oraz projektowania wnętrz. Efektem - produkcja miniserialu o tym, jak za pomocą marketingu sensorycznego zmieniliśmy przestrzeń punktów sprzedaży w miejsca przyjazne dla klientów. Po Salonowych Rewolucjach konsumenci inaczej patrzą na punkty sprzedaży, ponieważ są one doświetlone i uporządkowane, a strefa ekspozycyjna proponuje gotowe, komplementarne aranżacje – mówi dr Marek Borowiński, specjalista Visual Merchandisingu.

Odcinki serii będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na naszym kanale w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI. Na razie dla widzów dostępny jest trailer projektu - https://www.youtube.com/watch?v=HjjxMjTHHdA.



Kompleksowa oferta do domu
Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design kolekcji HOME INCLUSIVE 2.0 z użyciem funkcji smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart dom”, dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.- Strefy WIŚNIOWSKI Concept to efekt wprowadzenia do naszej oferty okien PVC. Teraz spotykamy się z klientem krok wcześniej w procesie zakupowym produktów do budowy domu i już na tym etapie możemy mu pokazać, jak pięknie może wyglądać jego wymarzona inwestycja. Każdy element może dopasować do swoich oczekiwań. Dodatkowo wszystko spinamy systemem inteligentnego sterowania. Możemy powiedzieć, że zapewniamy naszym klientom poczucie komfortu i bezpieczeństwa kompleksowo – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.



Czy budowanie salonów sprzedaży ma sens?
Konferencja otwierająca projekt Salonowe Rewolucje stała się idealną okazją do rozmowy na temat przyszłości branży budowlanej. Grupa ekspertów: Krystyna Baran, prezes zarządu WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, dr Marek Borowiński, Shop Doctor oraz Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej i twórca portalu budio.pl próbowała odpowiedzieć na pytanie, czy wszystko do budowy domu klienci będą mogli kupić w Internecie.- Wszystko można sprzedać w internecie, ale nie wszystko jest sens kupować w internecie. Digitalizacja sprzedażowa na polu bitwy o klienta, nie tylko polega na sprzedaży przez internet, ale także na przewidywaniu, a nawet wyprzedzaniu potrzeb konsumenta na zasadzie algorytmu, który znamy – mówił Michał Prałat, prezes zarządu Polskiej Dystrybucji Budowlanej.- Klienci jeszcze długo będą potrzebowali pójść do salonu sprzedaży i dotknąć produkty, sprawdzić, jak działają. Mówię oczywiście o produktach, jak bramy, okna, drzwi czy ogrodzenie, które są inwestycją na długie lata i ich zakup musi być przemyślany. To jak z zakupem samochodu, bez jazdy testowej, sprawdzenia, jak on pracuje, nie kupimy – podkreślała prezes Krystyna Baran.

Wspólnie z siecią dystrybucji udowadniamy, że salony sprzedaży stolarki otworowej mogą być miejscem zarówno dla współczesnych jak i nowych pokoleń klientów, który oczekują nie tylko profesjonalnej obsługi, ale też sprzężenia świata wirtualnego z rzeczywistym. To powala zagwarantować im pewność właściwego wyboru.


Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:
 
  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Wiśniowski

E-mail: sekretariat@wisniowski.pl

WWW: www.wisniowski.pl

Tel: +48 447 71 11
Fax: +48 447 71 10
Adres:
Wielogłowy 153
33-311 Wielogłowy

Akademia GERDA: Modułowy program szkoleń – drzwi do domów

Katalog Firm

  • Konbet Poznań

    KONBET POZNAŃ -jesteśmy  liderem wśród producentów system&…
    Konbet Poznań
  • Xella Polska

    Xella Polska Sp. z o.o. jest pionierem energooszczędnych rozwiązań w budownic…
    Xella Polska
  • Koelner

    Koelner Polska jest dystrybutorem wysokiej jakości zamocowań budowlanych, ele…
    Koelner

Polecamy
dodaj+ «»