BDR Thermea Poland, producent urządzeń grzewczych marek De Dietrich i BAXI, uruchomił Portal Użytkownika – intuicyjną platformę online, która usprawnia zarządzanie gwarancją i obsługą posprzedażową. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o właścicielach urządzeń grzewczych, którzy cenią sobie wygodę, bezpieczeństwo i profesjonalne wsparcie techniczne.
Portal dostępny pod adresem https://gwarancje.dedietrich.pl
umożliwia m.in.:
„Nowoczesne urządzenia grzewcze to inwestycja na lata, dlatego równie ważne, jak ich jakość, jest łatwe zarządzanie eksploatacją i serwisem. Portal Użytkownika powstał, aby zapewnić naszym klientom komfort i spokój na każdym etapie użytkowania – od momentu zakupu, przez rejestrację, po coroczne przeglądy” – komentuje Tomasz Popiel, Marketing Department Manager w BDR Thermea Poland.
Aby korzystać z pełnej funkcjonalności portalu, użytkownik powinien przejść cztery proste kroki:
BDR Thermea Poland zachęca wszystkich użytkowników do zakładania kont w Portalu i korzystania z rozwiązań, które ułatwiają życie i zapewniają maksymalne bezpieczeństwo użytkowania systemów grzewczych.