FESTOOL zmienia zasady gry w branży elektronarzędzi z usługą MAX 360

W dynamicznym świecie fachowców, gdzie sprzęt stanowi podstawę codziennych zadań, zużycie elektronarzędzi jest nieuniknione. Regularne serwisowanie i naprawy są kluczowe dla optymalnej wydajności. Związane z nimi koszty mogą być trudne do przewidzenia.

Dlatego tak ważne jest zapewnienie jak najdłuższej ochrony, jaką jest gwarancja. Co jednak dzieje się później? Jak nie przekroczyć całkowitego kosztu narzędzia ponad zyski, które generuje? Rozwiązaniem jest tu ochrona pogwarancyjna, która zapewni przewidywalne koszty napraw.

MAX 360 Festool – nowy sposób kontrolowania kosztów w biznesie

Od początku stycznia Festool oferuje innowacyjną usługę MAX 360. Wychodząc poza tradycyjny model, usługa zapewnia użytkownikom 3-letnią ochronę po upływie Gwarancji all-inclusive w łatwym do przewidzenia budżecie. Koszt naprawy narzędzia nie przekroczy 360 zł netto. Zapewnia to bezpieczeństwo finansowe oraz wydłużenie utrzymania narzędzi w pełnej sprawności. Dzięki temu użytkownicy narzędzi Festool otrzymują nawet 6 lat kompleksowego wsparcia. Jedynym warunkiem skorzystania z MAX 360 jest zarejestrowanie narzędzia do Gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od daty zakupu Po upływie trzech lat od tego czasu zaczyna obowiązywać usługa MAX 360 na kolejne 3 lata.

Korzyści dla nowych i zakupionych wcześniej narzędzi

Festool nie zapomniał również o klientach, którzy kupili narzędzia wcześniej, nawet te, których okres gwarancyjny już minął. Wszyscy, którym od momentu wygaśnięcia Gwarancji all-inclusive na narzędzie nie upłynęły 3 lata mogą teraz skorzystać z programu MAX 360. Oznacza to, że jeśli narzędzie zostało zakupione i zarejestrowane w kwietniu 2018 r., a Gwarancja zakończyła się w kwietniu 2021 r., wciąż można skorzystać z usługi MAX 360 do kwietnia 2024 r. Do tego czasu opłata za serwis i każdą naprawę nie przekroczy 360 zł netto.

MAX 360 Festool: Profesjonalna opieka nad twoim narzędziem upływie trzech lat 

Aby skorzystać z usługi MAX 360, wystarczy zlecić naprawę online poprzez konto MyFestool. Należy pamiętać, że usługa jest dostępna tylko na terenie Polski i może być ograniczona czasowo, warto więc skorzystać z niej jak najszybciej.

Paulina Wróbel, dyrektor marketingu w Festool Polska, komentuje: "Ochrona narzędzi, która przewyższa koszty"

„Każdego dnia stawiamy czoła nowym wyzwaniom i wyznaczamy sobie nowe cele, aby poprawić wyniki w zakresie jakości, zadowolenia użytkowników naszych narzędzi, a także w zakresie ochrony środowiska. Często spotykamy się z przekonaniem, że lepiej jest zakupić budżetowe narzędzie i szybko je wymienić niż inwestować w profesjonalny sprzęt. Ta opinia pokutuje nie tylko szkodą dla środowiska, ale przede wszystkim stratami dla klientów. MAX 360 to odpowiedź na obawy i wątpliwości. Wierzymy, że warto postawić na wysoką jakość i zapewnić naszym klientom pewność finansową oraz jeszcze bardziej wydłużyć okres eksploatacji narzędzi. To krok w kierunku zrównoważonego podejścia do korzystania z elektronarzędzi. Marka premium nie oznacza wysokich kosztów obsługi." Nowa usługa to kolejny krok w strategii Festool Polska, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości narzędzi oraz kreowanie świadomości klientów na temat długoterminowych korzyści wynikających z inwestycji w solidny sprzęt i kompleksową ochronę. MAX 360 pomaga zarządzać kosztami narzędzi bez obniżania funkcjonalności i jakości. Oferując przewidywalny i przystępny koszt naprawy, Festool zapewnia użytkownikom pewność, że wysokiej jakości narzędzia będą nadal przynosić korzyści bez nadmiernego obciążenia finansowego.