Kampania sponsoringowa marek Fujitsu i Kaisai w telewizji

Z początkiem kwietnia firma Klima-Therm wystartowała z telewizyjną kampanią sponsoringową marek Fujitsu i Kaisai. Przez cztery miesiące na antenach ogólnopolskich stacji TVP, TVN/TVN24 i Polsat emitowane będą billboardy sponsorskie promujące klimatyzatory i pompy ciepła.

Kampania jest kontynuacją aktywności reklamowej Klima-Therm w telewizji, którą dystrybutor rozpoczął w 2022 roku. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości marek Fujitsu i Kaisai w segmencie wysokiej klasy urządzeń klimatyzacyjnych i grzewczych dla domu i biura.

Wskazania sponsorskie zaplanowane zostały w blokach tematycznych cieszących się najwyższą oglądalnością, w tym między innymi przy ‘Sporcie’ w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich.

Spoty emitowane będą także m.in. na kanale tematycznym Domo+ na Polsacie, czym uzupełnią zasięg w grupie odbiorców zainteresowanych bezpośrednio tematyką urządzania domu i mieszkania.

Kampania telewizyjna Fujitsu i Kaisai potrwa od kwietnia do końca lipca i stanowi uzupełnienie intensywnych działań reklamowych realizowanych dla obu marek w Internecie