Marka KRISPOL w ligowym sezonie 2022/2023 będzie widoczna na ligowych boiskach, w digitalu i w ligowych social mediach przy najważniejszych wydarzeniach siatkarskich: w PlusLidze, TAURON Lidze oraz TAURON 1. Lidze, a także przy TAURON Pucharze Polski Kobiet i Mężczyzn czy AL-KO Superpucharach Polski. Pomarańczowy kolor to już stały element w krajobrazie siatkarskim. Warto zwrócić uwagę, że w srebrnej drużynie biało-czerwonych siatkarzy, prowadzonej przez Nikolę Grbicia, jest aż dwunastu graczy z PlusLigi, wspieranej przez markę KRISPOL/.
– W biznesie oraz w sporcie kluczową rolę odgrywają stałość w rozwoju oraz zdecydowana, długofalowa wizja przyszłości. Kolejny rok współpracy z Polską Ligą Siatkówki doskonale wpisuje się w naszą strategię. Chcemy być firmą proaktywną i zaangażowaną w obszary, które są ważne dla naszych Klientów i Partnerów biznesowych. Sport, a w szczególności siatkówka, niesie za sobą wyjątkowe emocje. To dyscyplina, którą kochają całe rodziny i która łączy pokolenia. Od lat żyjemy tym, co dzieje się w PlusLidze, bo jej wysoka jakość sportowa i marketingowa jest niezaprzeczalna w całej Europie. Nie mogło więc być inaczej - wraz z Polską Ligą Siatkówki dynamicznie wchodzimy w nowy sezon 2022/2023 i czekamy na pierwsze sukcesy – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu KRISPOL.
Na co dzień marka KRISPOL jest także sponsorem tytularnym od lat wspierającym drużynę siatkarską we Wrześni, rywalizującą na zapleczu PlusLigi.
– Bardzo dziękujemy za to, że marka KRISPOL jest z nami już od kilku sezonów i stale nas wspiera – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki. – Świetne wyniki naszych drużyn w Lidze Mistrzów, którą Grupa Azoty ZAKSA wygrała dwa razy z rzędu, czy naszej kadry, która trzy razy z rzędu grała w finale mistrzostw świata są możliwe właśnie dzięki wsparciu sponsorów i partnerów, którzy kochają polską siatkówkę. Bardzo dziękujemy za wsparcie i szans na dalszy rozwój naszych lig – dodaje prezes.