rejestracja

Finansowanie

Projekty

Fundamenty

Stropy

Ściany

Przegrody

Dachy

Okna

Drzwi

Podłogi

Schody

Izolacje

Instalacje

Wyposażenie

Bramy

Ogrodzenia

Tarasy

Ogrody


Dlaczego warto korzystać z Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości?

image

Pierwszy Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości(AIP) powstał w roku 2004 przez Jacka Aleksandrowicza, Mariusza Turskiego i Dariusza Żuka. Obecnie, na terenie całej Polski, działa 50 takich punktów. Jest to program skierowany do wszystkich ludzi, mających w planach założenie własnej firmy. Główną ideą tej działalności, jest pomoc tym osobom, którzy chcieliby założyć własną firmę, ale nie stać ich na jej utrzymanie. Są to zazwyczaj studenci, którzy nie zawsze po studiach mają możliwość płacenia wszystkich składek i na dodatek wychodzić jeszcze na plus.


Dzięki AIP, studenci są w stanie opłacać koszty związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa za jedyne 250 zł netto. Polega to na udzieleniu przez Inkubatory Przedsiębiorczości ich osobowości prawnej, czyli swojej działalności biznesowej. Daje to możliwość braku rejestrowania się, jako działalność gospodarcza czy spółka z o.o. W ramach takiego układu, firma korzystająca z pomocy AIP, uzyskuje następujące możliwości:

  • nie płacenie obowiązkowych składek ZUS,
  • nie płacenie podatku dochodowego CIT od osiągniętego dochodu w danym miesiącu,
  • prowadzenie firmy jako pełnoprawny przedsiębiorca, co za tym idzie, wykorzystywanie wszelkich danych rejestrowych AIP (NIP, REGON, KRS),
  • wystawianie faktury VAT, a także podpisywanie umów prawnych, jako AIP, przy czym wszelkie dokumenty są weryfikowane przez AIP w celu minimalizacji ryzyka firmy,
  • zarobione pieniądze trafiają na subkonto Twojej firmy w ramach konta AIP, które stanowią budżet firmy. Można je wykorzystać w dowolnym celu takich jak zakupy na faktury VAT lub wypłacanie wynagrodzeń pracownikom.
     

Kolejnymi zaletami korzystania z pomocy AIP jest szereg darmowych usług, jakie zyskuje firma. Do takich można zaliczyć:

  • obsługa księgowa(księgowanie dokumentów finansowych, realizacje wpłat oraz doradztwo podatkowe),
  • obsługa prawna(porady prawników, pomoc w przetargach, tworzenie i weryfikacja umów z kontrahentami oraz wsparcie w sprawach sądowych i w windykacji),
  • administracja firmy(adres korespondencyjny, obieg dokumentów online oraz ograniczenie do minimum formalności),
  • możliwość korzystania z biur wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt,
  • profesjonalna pomoc ekspertów w dopracowaniu pomysłu na biznes,
  • możliwość korzystania z sal konferencyjnych.



"Opracowanie redakcja www.pasywny-budynek.pl, www.klimatyzacja.pl, www.ogrzewnictwo.pl [RK]
Materiał objęty prawem autorskim. Publikacja w części lub w całości wyłącznie za zgodą redakcj
i."

 



KONTAKT wyślij zapytanie ofertowe

Biuro Obsługi Klienta

E-mail: biuro@pasywny-budynek.pl

WWW: www.pasywny-budynek.pl

Tel: +48 42 653-57 03
Adres:
Morgowa 4
91-223 Łódź

Czy warto jechać na Erasmusa?

Wywiady

  • Wywiady

    Rozmowy o trendach w branży na poziomie globalnym jak i na krajowym.
  • Przegląd rynku

    Zobacz jak oceniają miniony rok Najwięksi Producenci i Dystrybutorzy.
  • Twarze branży HVACR w Polsce

    W ramach cyklicznych prezentacji chcemy przedstawiać najważniejsze osoby z tego sektora biznesu w naszym kraju .

Forum